week 4 op dushi isla Aruba - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Michelle Hendrikx - WaarBenJij.nu week 4 op dushi isla Aruba - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Michelle Hendrikx - WaarBenJij.nu

week 4 op dushi isla Aruba

Door: MichelleHendrikx

Blijf op de hoogte en volg Michelle

12 September 2010 | Aruba, Oranjestad

Week 4 op dushi isla Aruba

Mijn god wat vliegt de tijd hier. Dit is alweer mijn 4e week op het eiland. (mijn eerste maand zit er alweer op). Wat gaat dat snel. En ik heb alweer zoveel dingen meegemaakt in al die tijd. Ook deze week heb ik weer een aantal leuke/spannende dingen beleefd.

De week begon lekker rustig. Ik was weer lekker naar stage gegaan. Dit verliep allemaal prima. Toen ik om 1 uur weer klaar was ben ik nog even boodschappen gaan doen met Ghislaine. Het begint al aardig te wennen het studentenleven. En ik moet zeggen dat er wel mee te leven valt.

Ook heb ik deze week weer een aantal keer aan het zwembad gelegen. Dit is hier toch wel echt nodig. Het is zo lekker als je terug komt van stage om even verkoeling te zoeken in het zwembad. Dit doe ik dan ook bijna iedere keer als ik weer thuis kom. Dan neem ik eerst even een lekker verfrissende duik. En ga ik nog een beetje op een lekker ligbedje in de zon liggen. (zwaar leven hier). Tegen 5 uur komen veel andere studenten dan ook weer terug van hun stage. Dan gaan we meestal met een aantal iets eten of nog even gezellig zitten kletsen of spelletjes spelen. Of zoals op vrijdagmiddag lekker een drankje doen bij Mambo Jambo. Hier is dan meestal de vrijdagmiddagborrel.

Op woensdag ben ik uit gaan eten bij de Yami Yami met Louis, Sabine, Alexandra, Elke, Sonny & Arjan. Yami Yami is een Chinees restaurant op het eiland waar je voor 15 florin (ongeveer €7,-) een 3 gangen menu kunt eten. Het eten was erg lekker. Alleen had ik bij het eten van de soep mijn tong verbrand. Dit was dan weer wat minder. Hier heb ik ook nog wel een hele tijd last van gehad. ’s Avonds zijn we nog naar de Paddock geweest. Even gezellig een drankje gedaan met z’n allen. En omdat het Louis zijn laatste dag was werd hij in de zee gegooid. (dit is een traditie op Perle d’or).

Op donderdag heb ik niet echt heel erg veel gedaan. Ik ben gewoon naar stage geweest. Daar heb ik weer een heleboel dingen geleerd. ’s Avonds heb ik bij Pam Pam gegeten samen met Frank, Willem, Elke & Claudine. En toen ben ik heel verstandig vroeg naar bed toe gegaan.

Vrijdag begon weer zoals iedere dag. Eerst lekker naar stage. (Wat vliegt de tijd daar). Het is zo leuk met de kinderen dat je amper in de gaten hebt dat de tijd alweer voorbij is. En vervolgens begon mijn weekend dus weer. Toen ik terug kwam van stage ben ik eerst boodschappen gaan doen met Marleen. Dit was erg grappig. We lagen helemaal dubbel. We moesten mayonaise en batterijen hebben en uiteindelijk (1.5 uur later) hadden we 4 tassen vol maar wel zonder mayonaise en batterijen. Dit was dus niet erg slim. Maar we moesten er wel om lachen. Later op de avond zijn we ook nog gaan stappen met z’n alle. We zijn eerst naar Senior Frogs geweest en vervolgens zijn we naar Guino Latino gegaan. Dit zijn echt mijn favoriete kroegen/discotheken op het eiland. Maar ook confessions club en de pijp zijn altijd super gezellig. Samen met Sanne, Marleen, Louis, Jo-Christa, Kim, Esther en Sabine hebben we er een feest van gemaakt en hebben we flink gedanst en gedronken tot diep in de nacht.

Zaterdagmiddag werd ik om 2 uur wakker. Ik was helemaal moe nog van de dag ervoor. (dat krijg je van al dat stappen hier). Daarom heb ik het vandaag een beetje rustig aan gedaan. ’s Middags dan. ’s Avonds was het toch weer raak. Toen zijn we weer gaan stappen. En natuurlijk moest ik er ook weer bij zijn. We hebben vandaag de Pijp en Guino Latino bezocht. Marleen en Sanne vonden het erg gezellig bij Guino Latino. Maar Louis en Piet vonden het gezelliger bij de Pijp. Daarom zijn we steeds op en neer gegaan. Dit was erg vermoeiend maar wel super leuk.

Ik heb mijn weekend lekker relax afgesloten. Ik was uitgenodigd om een hapje te gaan eten bij Ria en Marinus. Ria had een heerlijk Afrikaans gerecht gemaakt. En als toetje had ze ook nog ijs. ’s Avonds ben ik nog naar Moomba Beach geweest. Hier is iedere zondag een strandfeest. Dit was erg gezellig. En het is ook echt een super mooi strand waar dan een live band staat te spelen. En later op de avond gaat er dan nog een dj spelen. Helemaal top. We waren rond 9 uur al gegaan en tegen 11 uur zijn we weer terug gereden naar Perle d’or. Toen we terug kwamen bij Perle d’or had ik gehoord dat er bij Moomba een steekpartij had plaats gevonden maar hier heb ik dus niets meer van meegekregen omdat wij al om 11 uur naar huis zijn gegaan. Ik was doodmoe toen ik thuis kwam en had toen lekker mijn warme bedje opgezocht.



  • 13 September 2010 - 08:10

    Stephanie:

    haa meid!
    hihi Geweldig! echt super! en leuk det dien stage zoe bevelt!
    Heej zien we auk weer volop bezig..
    Voilgens mig heb ik week 43 vakantie!
    Is det dezelfde als dig?
    liefs

  • 13 September 2010 - 08:26

    Opa En Oma:

    Ha Michelle Wij vinden het erg leuk elke week wat van je te lezen. Er zijn wel erg veel feestjes op het eiland, vind je niet? En die laat je niet aan je neus voorbijgaan hé. Nou de groetjes uit Blerick.
    Opa en Oma

  • 15 September 2010 - 06:09

    Petra Maessen:

    Ha Michelle,

    Zo te lezen gaat het helemaal top daar op dat mooie eiland. Ik denk dat ik ook maar eens ga sparen voor een vlucht naar Aruba. Over een paar jaar zal ik onze Amber eens tippen en jouw verslag laten lezen. Ik denk dat ze hier wel oren naar heeft en ook wel een stage wil doen daar. Lekker uitgaan, zwemmen, zon en lieve kinderen verwennen op school. Michelle, heel veel plezier, geniet ervan en succes met je stage. Ik meld me wel weer een keertje.

    Groetjes Petra Maessen ( je wet wel, ex-collega van je mam)

  • 19 September 2010 - 12:31

    Wim En Wilma:

    Halliehallo Michelle

    Geweldig om te lezen dat het je zo goed bevalt op Aruba en de stage succesvol verloopt. Geen wonder ook als je op zo'n heerlijk tropisch eiland zit. We zijn wel een tikkeltje jalours gezien het herfstachtige weer waar wij in ons koele landje mee te maken hebben. Nog veel plezier.

    Groetjes Wim en Wilma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Oranjestad

stage Aruba 2010

Recente Reisverslagen:

20 September 2010

week 5 op Aruba

12 September 2010

week 4 op dushi isla Aruba

07 September 2010

week 3

27 Augustus 2010

de 2e week op dushi isla Aruba

22 Augustus 2010

vervolg van de eerste week
Michelle

Aruba,, One happy Island..<3

Actief sinds 14 Juli 2010
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 8957

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2010 - 27 December 2010

stage Aruba 2010

Landen bezocht: